Nadační fond Rytmus

Připravíme pedagogické pracovníky
na práci s dětmi v inkluzívních třídách

Úvod >> Vzděláváme >> Tvorba profilu na jednu stránku - metodické setkání

 

Ilustrace

Tvorba profilu na jednu stránku - metodické setkání

datum:  5. října 2015
čas:  9 - 13 hodin
místo: Diakonická akademie,
Belgická 374/22, Praha 2
lektoruje: Radka Čebišová
cena: 600,- Kč
Přihlásit se   Platební podmínky  

 

Tvorba profilu na jednu stránku - metodické setkání

Během metodického setkání se seznámíte s nástrojem Plánování zaměřeného na člověka - Profilem na jednu stránku. Naučíte se jej vytvářet a využívat ve škole. Obdržíte tištěnou publikaci Metodický průvodce Profil na jednu stránku.

Profil na jednu stránku

  • je souhrnem informací o dítěti či mladém člověku a způsobech podpory
  • lze ho využívat ve škole či v sociálních službách jako jeden z nástrojů pro efektivní začlenění
  • pomáhá ujasnit silné stránky, možnosti a způsoby podpory

Kurz je určen:

  • pro pedagogické pracovníky i asistenty pedagoga, kteří začleňují děti se speciálními vzdělávacími potřebami v běžné škole

Absolvent kurzu:

  • bude schopen vytvářet profil na jednu stránku a vést skupinová setkávání, jejichž cílem je vytvoření profilu
  • možnost využívat ve škole nástroj, který napomáhá začlenění žáka se speciálními vzdělávacími potřebami
  • dokáže podpořit zúčastněné vyjádřit silné stránky žáka a ujasnit si, jakou potřebuje podporu a jakými způsoby ji lze efektivně poskytovat
  • získá tištěnou publikaci Metodický průvodce - Profil na jednu stránku vč. pracovních listů a ukázek profilů konkrétních dětí

Akreditace:

  • kurz je akreditován MŠMT ČR v systému DVPP
    (Rytmus - od klienta k občanovi, o.p.s.)

Informace o lektorce naleznete zde

Kontakt:

Lucie Soukupová - koordinátorka kurzů s inkluzivní tématikou
lucie.soukupova@rytmus.org, 733 185 689

Máte ke kurzu otázky?

Napište nám

Jak se kurz líbil účastníkům?

"Díky vytváření profilu se pedagog zaměří na pozitivní stránky, získá konkrétní informace. Může tak dítě lépe poznat a účelněji s ním pracovat. Bude vědět, co a v jaké situaci na dítě „platí“, co ho baví, co ho motivuje a podle toho bude volit způsob výuky, komunikace atd. Žák se pak bude cítit ve škole lépe, bude vnitřně motivovaný, učení bude zábava. Asistent pedagoga a pedagog budou profil společně využívat, diskutovat nad ním, případně spoluvytvářet s dítětem – ujasní si tak postoje, pohledy na „věc“, více očí více vidí…"

"Seminář považuji za prospěšný, bylo zajímavé vytvářet svůj vlastní profil. Budu se snažit využívat ho v práci. Baví mě váš interaktivní přístup."

"Díky profilu vyčteme, co má dítě rádo, co mu jde a na základě toho najít správnou cestu k docílení lepšího vztahu mezi asistentem pedagoga, pedagogem a dítětem."

"Děkuji za zajímavé vysvětlení profilu na jednu stránku a vysvětlení toho, k čemu ho lze použít. Určitě je to moc potřebné a důležité. Učí mě to vidět děti v pozitivním světle a nejen negativní stránky."

"Profil je pomůcka pro všechny lidi v okolí žáka. Pomůže ukázat, jak k němu přistupovat a čeho se vyvarovat."

 

 

Zpět na kurzy