Filtrovat

Aktuální akce

Týden pro inkluzi

projekt Co by bylo kdyby

projekt Co by bylo kdyby 2

 

Newsletter

Dostávat novinky e-mailem?

Změnit jazyk

Příklady z praxe

Praktický průvodce právem na vzdělání

Liga lidských práv s rámci projektu „Férová škola – stejná šance pro všechny“ vydává publikaci s titulem: Praktický průvodce právem na vzdělání Průvodce vychází z reálných kazuistik a přibližuje problematiku školské a antidiskriminační legislativy formou otázek a odpovědí v modelově zvolených případech


Materiály pro výuku matematiky a češtiny

Jeden z návštěvníků našeho portálu z řad pedagogů se rozhodl podělit se o své zkušenosti se vzděláváním žáků s LMP. Ke sdílení svých tipů do výuky vytvořil vlastní internetové stránky, kde své výukové materiály zveřejňuje. Prostřednictvím odkazů uvedených níže, můžete využít tyto materiály i vy. Výukové


Jak prospívá dítě s Downovým syndromem v běžné škole?

Portál Britské listy dnes publikoval rozhovor s maminkou chlapce s Downovým syndromem, který je vzdělávám v běžné základní škole. Z jakého důvodu dali rodiče přednost běžné škole před školou speciální? Jak se chlapec začlenil mezi své spolužáky? Jak probíhá výuka a zvládá chlapec učivo? Doplácí ostatní


Koordinátor inkluze v ZŠ Milovice

Základní škola T. G. Masaryka Milovice je běžnou školou ve Středočeském kraji, která je otevřená všem dětem. To znamená, že se v ní vzdělávají děti se znevýhodněním spolu se svými zdravými vrstevníky. ZŠ T. G. Masaryka Milovice je také jednou ze vzdělávacích institucí, jež se v loňském roce zúčastnila kurzu


Inkluze v běžné ZŠ v Chrášťanech

Doporučujeme Vám fotoreportáž z běžné Základní školy v Chrášťanech, kde vzdělávají i děti se speciálními vzdělávacími potřebami. Článek vyšel pod názvem Neučí podle Zemana. Tady dítě s postižením nepoznáte na serveru Aktálně.cz (20. 1. 2015), autor Ludvík Hradilek. Podívejte se, jak podle pana prezidenta


K Nikymu přistupujeme jako k ostatním dětem

Říká Iva Pichová, ředitelka Mateřské školy Libňatov na Trutnovsku. Niky je chlapec s Downovým syndromem, který chodí do běžné mateřinky a má tak možnost vyrůstat mezi svými vrstevníky. Přinášíme Vám krátké vyprávění paní ředitelky, jež ilustruje fakt, že přijímání dětí se specifickými vzdělávacími potřebami