Filtrovat

Aktuální akce

Týden pro inkluzi

projekt Co by bylo kdyby

projekt Co by bylo kdyby 2

 

Newsletter

Dostávat novinky e-mailem?

Změnit jazyk

Výukové materiály

Praktický průvodce právem na vzdělání

Liga lidských práv s rámci projektu „Férová škola – stejná šance pro všechny“ vydává publikaci s titulem: Praktický průvodce právem na vzdělání Průvodce vychází z reálných kazuistik a přibližuje problematiku školské a antidiskriminační legislativy formou otázek a odpovědí v modelově zvolených případech


Materiály pro výuku matematiky a češtiny

Jeden z návštěvníků našeho portálu z řad pedagogů se rozhodl podělit se o své zkušenosti se vzděláváním žáků s LMP. Ke sdílení svých tipů do výuky vytvořil vlastní internetové stránky, kde své výukové materiály zveřejňuje. Prostřednictvím odkazů uvedených níže, můžete využít tyto materiály i vy. Výukové


Jak se opravdu naučit vyjmenovaná slova - Ypsilonie

Umíte vyjmenovaná slova? A umíte je používat? Na crownfoundingovém portále hithit.cz se objevil zajímavý projekt, který si klade za cíl, žáky vyjmenovaná slova nejen naučit vyjmenovat, ale i naučit používat. Jelikož nejlépe se děti učí hrou, je tady nová desková hra Ypsilonie. Jedná se o unikátní výuková


Čtení a práce s textem

Na metodickém portálu RVP je k dispozici zajímavý materiál, který umožní žákům s potížemi ve čtení úspěšně se zapojit do práce s textem společně se svou třídou. Text je přizpůsoben rozsahem, typem písma i formální úpravou. Autorkou je speciální pedagožka Kamila Balharová ze ZŠ Táborská, Praha 4. Jedná se o


Tip pro učitele: Chci to řešit!

Organizace Amnesty International připravila pro učitele internetovou stránku, kde naleznete informace o tom, jak řešit ve škole projevy nesnášenlivosti. Stránky jsou rozděleny podle témat, se kterými se lze, a to nejen ve školách, setkat: 1. Studenti nesnášejí Romy 2. Xenofobní projevy pedagogů 3.


Asistent pedagoga v inkluzívní škole

Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze vydala v letošním roce odbornou publikaci mapující práci asistenta pedagoga v běžných českých školách. V první části monografie jsou prezentovány obecné předpoklady pro zapojení asistentů do vzdělávání a výstupy vybraných domácích i zahraničních výzkumů na dané